Helgen i all sin korthet.

I fredags var jag och shoppade med Karin och Lotte.
Hade tänkt att köpa julklappar med slutade upp med kläder till mig själv. Fy skam.
Åt en ganska meningslös kladdkaka på Wayne´s coffee. Jag hatar Waynes och andra moderna kafér.

I lördags bakade jag med Emma von Mörtgård. Vi borde fan öppna eget konditori.
Sedan begav jag mig till glöggfest hos Karin.
Det blev allt för mycket mat med trevliga männsikor.

Vi åkte in till Lava för att se ett band spela och sedan åkte vi till tunnelfesten i Skanstull.
Det var verkligen en strapats att ta sig fram med högklackade stövlar, på ett gammalt järnvägsspår i mörkret.
Jag sov över hos Karin på hennes beryktade vind.

I söndags kollade jag på lägenheten en sista gång. Idag får jag veta om vi ska flytta.
Sedan var jag på Skansens julmarknad. Börjar fan känna julstämningen nu!

//Elin



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0