Förvirrat.

Idag har jag inte alla hästar hemma.
En skruv lös.
Hissen går inte ända upp.
Lite bakom flötet.
Någon som kan fler exempel?

Ja min dag har sannerligen gått i förvirringens tecken;

Jag förstod att jag satt på en Historielektion först efter en halvtimme.
Jag försökte öppna låset till ytterdörren med min cykelnyckel.
Jag letade efter kameraladdaren i micron.
Jag försökte tre gånger att logga in på fejset med min bankkod.


Det är bara exempel.
Ikväll kommer Onsdags-sporten! Ett nytt tillägg till vår blogg.

Confused//Elin




Kommentarer
Postat av: Tekla

Fler exempel!

Möbler på vinden.

Inte alla koppar i skåpet

Ute på djupt vatten i en vattenpöl

Ljuset är tänt men ingen är hemma

Du har fotografiskt minne men linsskyddet fastlimmat

Antennen får inte in alla kanaler

Hjulet snurrar men hamstern är död



Hehe Jensa taught us well (även om han oftast använde sig av fraser som "det är pappskallarna julafton" "din pajas" eller "du är beviset på att evolutionen går bakåt".



Hoppas du mår bättre idag :)

2009-11-19 @ 13:37:11
Postat av: Elin

Hahaha se vad Jensa har gjort med er!

Stackars barn...

Men en klassiker som aldrig går ur tiden är ändå

" Ni spelar som en påse jordnötter!".

Tidlöst.



Nu mår jag prima :D<3

2009-11-19 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0