Gymnasiemässan.

Idag stod jag som representant för Globala gymnasiet på Gymnasiemässan.
Det var faktiskt väldigt kul, dock hysteriskt och en smula kaotiskt.

Jag testade olika taktiker för att locka folk till Globala,
effektivast var att hoppa rakt framför de stackars 94:orna.

 Jag varierade även mina repliker;
- Globala, kanske?
- Du ser ut som en Globalare!
- Ta en broschyr vettja!
Eller den mest konkreta: -Globala!.

Mina olika taktiker fick varierande resultat.
Roligast var det när jag och Tilde inte råkade räcka fram broschyrer till några Norra Realare.
De såg på oss med en besk avsmak: "NEEJ!"
Torra Norra...

Engelska ärtor//Elin
(peace alltså, jag tyckte att det var jättefyndigt)


Jag och Mc. Andersson.


Kommentarer
Postat av: rebecka

haha skön du är elin! ;D <3

2009-11-20 @ 16:45:52
URL: http://superbecka.blogg.se/
Postat av: emma sjöstrand

Vad söt du var! :)

2009-11-22 @ 19:22:38
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0