Aurafotografering.

Efter en otroligt kylig dag på skansen så mötte jag upp med kusinen Daniel.
Han tog med mig på något jag aldrig gjort förut- aurafotografering. Man placerar händerna på elektron-plattor och sedan tar en speciell kamera kort på en.
Papper med koder skrivs ut och man får ett foto över sin aura. Jag har nog alltid varit lite skeptisk till sådan här (vetenskaps-kvinnan inom mig) men jag har faktiskt ändrat åsikt!
Kvinnan på stället förklarade vad de olika färgerna på olika delar runt min kropp betydde.
Jag är en spontan människa som uppskattar orginalitet, glädje och överraskningar. Jag gillar att gå ut och ha kul.
Den energi som jag avger till andra människor gör att de uppfattar mig som en glad och driven typ, som är villig att arbeta.Jag är mycket intellektuell och kreativ.  Den energi som jag absorberar, tar till mig, är intellektualitet, healing, aktivitet, en chans att växa och kreativitet. Till slut kommer dessa saker att ingå i min centrala aura ( det som verkligen är jag). Man fick reda på ännu mer om sig själv, men det blir till en bok om jag skriver ned.
Sedan gick vi och mötte upp Sofie i gamla stan där vi snackade och hade det trevligt!

Bilden blev jättesuddig när jag fotade den, men ni hajar idén.
Området över mig- den energi jag faktiskt består av, eller hur jag vill vara.
Området till vänster- den energi jag absorberar och tar till mig.
Området till höger- hur andra ser mig, men inte nödvändigtvis hur jag verkligen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0